Selam güzel anneler ben 22 haftalık gebeyim☺️Bugün detaylı ultrasona girdim bebeğim herşeyi normal çok şükür tüm organları sağlıklı🤲Sadece sol ayak parmaklarında 1 fazlalık var serçe parmağının yanında bi parmak daha var. Doktor bi önemli bi sorun değil dedi doğduktan sonra ıfak operasyonla alınır dedi,çok şükür kalbinde beyninde diğer organlarında bi sorun yok ama ben yinede kafama takıyorum ister istemez insan düşünüyor. Şimdi sizden yardım istiyorum beninle aynı durumda olan varmı doktorunuzun 6 parmak diyip normal 5 parmak doğan var mı?