Kistim vatdi hatirlarsaniz kizlar. Adet 27sinde bitti bugn doktora gittim memleketteki kurtaj oldugm 2.catlatma ignesi sonrasi kistim vardı tamamen temizlenmis adetle vok sukur. 84kiloyum 168boyum vat. Bana diaformin verdi kilo ver stres yapma olur bir kez olmus bebegin zaten dedi bu ilacin etkisi ne bana kullanan varmi kizlar