AzizeGnaltay Kızlar 10 hafta 3 günlük olduk dünden beri açık kahve akıntım var aktif şekilde değil kaşıntı ile birlikte oluyor bu yaşayan var mı acaba 😌 endişelenmelimiyim yoksa normal mi
Esen AzizeGnaltay benim hamileliligim kanamali geciyo ama 2haftadir yoktu dün kahve geldi doktora gittim kan pıhtısı var içerde biraz dedi. Bence sende git kahvesi pembesi kırmızısı yok bence hepsi çok ciddi sorunlar. Kendi doktoruna gidemesende baska doktora git Ama mutlaka git
AzizeGnaltay Esen kuzumm çok geçmiş olsun inşallah sağ salim alırız kucağımıza gittim bir sıkıntı yok dedi çok şükür üşütmüşüm 🙏
Esen AzizeGnaltay ınsallah amin🙇♂️ çok şükür cok sevindim senin adına gitmen iyi olmuş içinde rahat etmistir