Arkadaşlar siz de de oluyor mu bazen canım hiç ama hiç bişey istemiyor kendimi zorlayarak yiyorum bazen de ne yesem diye şaşırıyorum sürekli birşeyler atıştırıyorum gün içinde düşündüğümde yuhh neler yemişim diyorum.Neden böyle olabilir bir fikriniz var mi veya bir öneriniz ? 20+2 deyim hiç kilo almadım bu arada.