akovalardan mmervemeryemm sor mutlaka canım bana yapılan testlerde progestan değerin düşük dedi o yüzden düşük tehlikemden dolayı verdi inşallah sana gerek kalmaz bende folik asit kullandım 3 ay boyunca
mmervemeryemm Arkadaşlar bugün kan verdim şimdi sonuca baktım internetten 611 olmuş perşembe günü 163 tü sizce nasıl artması azmı olmuş
Zdgnsym93 mmervemeryemm hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın. Lütfen bizlere de dua edin olur mu ? Sizin gibi bu sevinci biz de yasayalım inşallah 🙏💕💕
Destkar mmervemeryemm evet canım verdim 8 bin çıkmış.düşük çıkar diye üzülüyordum şimdi de yüksek çıktı diye korkuyorum doktorla yarın konuşacağım inşallah.Senin sonucun nasıl çıktı canım
Uzm-Nurse mmervemeryemm ben çatlatma iğnesi vuruldum bu ay 11. Gündeyim bekliyorum dualarını esirgeme 🙏🏻
mmervemeryemm Uzm-Nurse Allah hayırlı güzel sonuçlar almanı nasip etsin canım sağlıklı bi evlat versin isteyen herkese inşallah ☺️
Fbl Merhaba Bende 3 haftalikken igrendim 25.18 di Suan 6 gun gecti yaptirdim bugun 104.89 Cok korkuyirum sikinti cikacak diye normale binebilir mi?
Humi mmervemeryemm benimde 138 di canim gec gorundu kalp atimida gec duyulmustu korkma :) 38 haftalik olucam bende