Zeyn7 Ben kullanmayı tercih etmedim hiçbirşey yiyip içemeden 3 ay boylu boyunca yattım kuru ekmek bir yudum süt bir dilim peynir oda belki akşamları genelde hep aç kaldım çizi yedim 3 tane 3 ay böyle geçti ne yesem kustum ama ilaç almadım ben ama herkesten prilam duydum kullanmışlar