Merhaba ben 11 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim bebeğimin gelişmediğini söylediler normalde olması gerekenden dhaa küçükmüş ultrason kağıdında 8 haftalık yazıyo doktor beni hastaneye sevk etti haftaya tekrar muayene olucam haftaya kadar büyüyüp büyümediğine bakıcaklar böyle bir durum yaşayıp da bebeğini kucağına alan anneler var mı?