SemaKendirli 4 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim doktor ultrason da baktı kese görünmedi biraz uğraştı ondan sonra gözüktü oda pek emin olamadı bir hafta sonra tekrar gidecem ama içim hiç rahat değil böyle bi durumla karşılaşan var mı ?
Refiagulen SemaKendirli benim 6.haftada kese göründü 7.haftada kalp atışını duydum merak etme saha çok erken
FatmaSalamBayram Çok erken daha 🙂 endişelenecek hiç birşey yok. Bende hamile oldugumu 4.haftamda ögrenmiştim aynı gün kese göremedik. 1 hafta sonra tekrar muayene oldum gördük keseyi