Merhaba arkadaşlar 25 haftalık gebeyim doktorum bugün şeker yükselmesi yaptı , doktorum birşey sormadan kendi yaptı bende bir bildiği vardır dedim yaptırdım. Kimisi iyi kimisi kötü birşey diyor sizin düşünceleriniz neler birde testen sonra vücuttan o şekeri atmak için ne yiyip içilmeli bilgisi olan var mı ?