Minikkuzu Arkadaşlar tahlil sonuçlarım bu şekilde anormal bir durum var mı bi bakabilir misiniz ? https://imgyukle.com/i/JMwpyb https://imgyukle.com/i/JMwimG https://imgyukle.com/i/JMws6S https://imgyukle.com/i/JMwhIf
Ebe4343 Minikkuzu kan değerlerin normal geçirilmiş kızamık hastalığın var hepatit aşısı olmuşsun ya da geçirilmiş bir hepatit var ki antikor oluşmuş idrar tahililinde normal kısaca tahlillerin normal canım sorun yok
Minikkuzu Wonderanne teşekkür ederim evet 10 haftalık hamileyim inşallah için rahatladı gerçekten Allah razı olsun
Deletedmom262 Kac haftaliksiniz? Negatif yazanlarda sorun yok. Deger arasinda kalan diger sonuclarda normal burdan anlayabilirsiniz. Pozitif olan islemin ne oldugunu bilmiyorum.. yani doktorunuzun bunlari soylemesi daha saglikli olur diye düşünüyorum
Minikkuzu Deletedmom262 10 haftalık hamileyim inşallah kendi doktoruma ulaşamadım tahlilleri devlette yaptırdım tahlil verdim bi daha hastaneye gitmedim malum ortalık kötü sorabileceğim de pek kimse yok buraya yazayım yaptıranlar yorumlar dedim teşekkür ederim
Minikkuzu Ebe4343 Allah razı olsun çok sevindim için rahatladı bilgilendirmek için de çok teşekkür ederim
Minikkuzu Ruhsuz tok karna verdim doktor ac tok sormadı sadece tahlil istedi o yüzden yüksek olabilir insulin diremcim vardı zaten o da etkilemiş olablir
Wonderanne Minikkuzu kan ilacı gerekebilir ama bir süre sonra alt sınıra yakın ama sorun değil çoğu gebe kullanıyor kan ilacıni Allah bağışlasın insaAllah
Wonderanne Minikkuzu için rahat olsun ben hemşireyim testler çok iyi dediğim sadece kanın biraz slt sınırda şimdilik iyi ama birkaç hafta sonra tekrar test yaptır baktır düşerse halsiz kalirsin
Minikkuzu Wonderanne 2 hafta sonra kontrole gidicem inşallah nasipse o zaman doktor verir belki genel olarak hep kansızlığım vardı inşallah bi sorun olmaz Allah razı olsun teşekkür ederim 🤲🏼😊
Minikkuzu Wonderanne inşallah kontrole gittiğimde yaptırayım doktordan isteyeyim gerçekten çok sevindim hele ki bilen birinden bunları duymak içimi rahatlattı sizler ve forum iyi ki var aklimiza takilani sorabiliyoruz 🤲🏼🥰
Wonderanne Minikkuzu bu sürede kan yapıcı şeyler ye bol bol su iç et pekmez kuru çekirdekli siyah üzüm ye çay kahve çok tüketme doktoruna gidene kadar büyük ihtimalle o gerekli görürse bir daha ister başlarsa iyi olur ama şu an sorun yok için rahat olsun biz mesela 23+4 olduk hala kan ilacı başlamadık çok şükür durumum iyi kiminin gerek oluyor kiminin olmuyor
Ellosluk Canım anladığım benim gibi toksoplazma geçirmemişsin dikkat edeceksin şöyle ki dışardan yeşillik yeme ,kedi köpek sevme elleme,iyi pişmiş et ye güvenmiyorsan yeme.et doğrarsan ellerini iyi yıka bana bunları dedi doktor
Minikkuzu Ellosluk elimden gelenin fazlasını yapıyorum inşallah sağlıkla atlatalım bu dönemi sağlıkla kucağımiza alalım tavsiyelerin için teşekkür ederim 🥰
Minikkuzu Wonderanne ne kadar güzel maşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah dediklerine dikkat edeceğim çok teşekkür ederim 🤲🏼🥰
Wonderanne Minikkuzu biliyorsam neden yardım etmiyim ki hepimiz insanız anneyiz korkuyor endişe ediyoruz normal bunlar 🌸🤗