Merhaba kızlar.7+4 günlk hamileyim,en son 6+6 olduğunda ultrasona gittim kalp atışını gördük,duymadık.Bugün kendi doktora gittim ultrason yapmadı,ultrason kağıdına baktı herşey yolunda şimdilik,28 nisanda gel dedi.11 haftalık oluyo o zamana kadar.Sizde mi durumlar,kontureller nasıl?