Bende 9+2 yim DHA önce doktora gittiğimde gene kaldığında iğne başlayacağım demişti genetik doktorunda ozman iğnelik bir durumun yok ilaçlama müdahale edilebilir ama o doktorun tercihi biz birşey diyemeyiz demişti şimdi gittiğim düzenli doktorum ecoprin verdi bana ne faydası oluyor bilmiyorum iğneye geçermi ne durumda geçer artık bilmiyorum