Gizemikiaslanannesi merhaba canım, evet cuma ve bugün gittim herşey yolunda çok şükür. Şuanlık normal doğum görünüyo, 37+5teyim henüz çatı muayenemi yapmadı. Bir sonra ki kontrolde yaparım dedi o da muhtemelen haftaya çarşamba perşembe gibi olur. Fiyatı da Bugün sorduk 3300 TL sezaryan ve normal aynı fiyat canım