Gmz5450 Canim merhaba.Kaçinci haftada doğum yapmiştin sen.benimde suyum azdı sonra su falan içmeye dikkat ettim biraz daha iyi durumdaymiş ama yine azmış. Neyse dün 39+0 kontroldeydim .Hiç açilman yok dedi bebeğin başi baya aşagiya yerleşmiş dedi.Bugun icin yatişini verelim suni sanciyla dedi.ben istemedim.Daha günümün dolmasina var soniçta.Perşembeye normalde cagirdi ama cuma randevu bulabildim.eger bi sıkıntı yoksa en azinda gunumu doldurmak istiyorum.Seninle doktorumuz ayni diye önceden de konuşmuştuk Şaşırmiştim yaşadiklarina.Umarim benim için her şey yoluda gider.Beklemedigim guzelliklerle karşilaşirim