Ya arkadaşlar çok aklıma takıldı gercekten sormam gerekiyorda hamilelikte ballı süt zararlı mı etraftakiler balın bebege sıkıntı yapacagını söylüyorlar hatta doğduktan sonrada 1 yasına kadar verilmezmiş dün içmiştim midemi baya rahatlatmıstı böyle diyince kafam karıstı bilgisi olan var mı?