Bende de oluyo doktoruma sordum günde iki üç kere oluyo dedim problem değil kasılma diyoruz ona ve gittikte haftan geçtikçe artıcak onlar Doğuma hazırlık oluyor şimdilik endişelenme ağrın sızın kanaman yoksa dedi ben de rahatladım. 24 haftalığım ben de. Yorulmamaya çalış öyle oldğunda da uzan dinlen dedi