kızlar dunden beri tansiyonum düşmesi sabah ölçtügumde 14/7 di neyse kahvaltı yaptım geçer dedim sonra gene ölçtüm 12/6 uzandım birden dizlerim tutmamaya başladı ölçtuk 16/7 çıktı neyse yarım saat içinde doktoruma gittik ordada 18/7 çıktı şimdi ilaca başladık tansiyon ilacina alfamet verdi günde 3 defa ve kardiyolojiye gitmemi söyledi ne yapacağımı bilmiyorum çok kötü durumdayım haftamız daha çok küçük ailemde bu sorunu yaşayan var ablamda 6. aydan sonra başlamış annemde yüksek tansiyonla doğum yapmış 😔 dualarınıza muhtacım şimdiden çok teşekkür ederim ilaçla hala böyle devam ederse yatıririm seni hastaneye dedi şimdi yatırmak istemiyorum dedi erken almak zorunda kalabilirim bebeği dedi ve seninde hayati riskin var dedi tek umudum verdiği tansiyon ilacı inşallah ise yarar 🤲🏻 benim gibi olup bebegini sağlıklı kucağına alan var mı ?