Duygu500 merhaba benim de o şekildeydi en baştan beri , 39+3 de suni sancı ile normal doğum yaptım , tek sıkıntısı bebeğim 4100 gr doğdu doktorum o kadar kilolu olacağını tahmin etmedim yoksa sezeryana alırdım dedi benim için zor oldu dikişim fazlaydı , kiloyu dikkatli kontrol ettirin mutlaka