Aise33 beybikom hiç strese girme.acaba bu ay hamıle kalcakmıyım dıye dusunmek bıle istemsizce strese sokar.bız ılk 2ay denedık hamıle kalamadım korunmadgım halde.neden? çunku ay sonuna kadar dusundum hamıle kalcakmıyım bu ay,adetm gecıkecekmı?belırtıler varmı dıye.3.ay amaan hayırlısı dedm.allah ne zman ısterse ozman verır.hıc takmıcam kafama bukadar dedım.o ay gezdm tozdm,kafamı dagıttm.yedım içtim.sonra eşim bana dedı,sen adet olmadınmı hala dıye.o hatırlatmasa bılmıcem yanı.adetim 3 gün gecıkmıs.hamilemisn yoksa dedı gulerek.yok be değilimdir dedim😂ben hala dusunmuom acaba oylemıyım dıye.gecıkmıstır adetm dıye dusunuom cnku bazen gecıkıo.sonra 10 gun oldu.15 gun oldu hala olmadım ama kasık ağrımdan ölüyom😂her gun beklıom bugun adet olcam dıye.sonra bı gun uyandıgımda gozumun onune yeşil uzum geldi kokusuyla bı canım çekti anlatamam.uyku sersemıyım,noluyo bana ya dedım😂karnımı tuttm yoksa hamilemiym dıye.hıssettm orda bı duygu karmaşası yaşadım.sonra eşimi aradm testlerde cıkmadı.hastaneye gıttık.kandan öğrendikki 1,5 haftalık hamileyim. şuan 27+5 iz🙈