35ebru valla ne kadar kisalikta olmaz bilmiyorum. Fakat benim boyumda kısa 157. Kuzenim de 157 boyuyla yarim saatte karnim ağrıyo diyip gidip dogum yapmıştı. 2 cocugu var 2 sinide normal doğumla dünyaya getirdi ve kolay dogum yaptığını söyledi. Bence önce nasip işi sonra da çatıyla alakalı. Benimde ilk dogumum olacak nasipse. Iki dogum şeklini de bilmiyorum fakat uygun değilsem normal dogum için onca acıyı cekip sezeryan olmak istemiyorum en sonunda. Iki acıyı da yaşamak ıstemiyorum. Simdilik hic düşünmemeye olayi akışına bırakmaya karar verdim. rabbime teslim oldum. Hayırlısı neyse o olsun diyorum. Bence sende etraftan duyduklarinla üzme kendini. Herşey rabbimden . Imkansız derler ama normal dogum yaparsın belli mi olur ?