sydatlhablc canım 28+4 hamileyim dün Osmaniye’den İskenderun’a gittim aynı gün içinde 7.5 km yol yürümüşüm gezdik Baya bi aynı gün içerisinde geri döndüm çok şükür bi sıkıntı olmadı 18. Ve 22. Haftamda da otobüsle Osmaniye’den Çankırı’ya gitmiştim bide otobüsle gittim bişey olmadı bu ayın 25 inde de kendi arabamızla yolculuk yapacam Osmaniye’den Çankırı’ya 31-32 haftalık olacam doktorum bi sıkıntı olmaz dinlenerek gidin dedi