Buseakbudak Göbekteki çatlak kremi kaçıncı aydan sonra kullanılmalı ?Ve hangi krem kullanılmalı kullanan arkadaşlar yoruma lütfen 🙏🏻 ☺️
Mugesen2303 Buseakbudak merhaba doktorum bana 14. Haftamda bio oil kullanmamı önerdi o günden beri kullanıyorum eczalerde satılıyor sonrasında meme ucu catlağı içinde kullanabilirsiniz şuan 31 . Haftamdayım hiç çatlağım yok ve 15 kg aldığım halde😂
Buseakbudak Aa harika gerçekten bunu deneyeceğim bende 17.haftalık hamileyim fakat doktorum herhangi bir krem önermedi o yüzden çatlak olmasındanda korkuyorum önerin için teşekkür ederim ☺️