irembozcalar 24 haftalık hamileyim ve 4-5 gündür sağ kaburgamda ve karnımda ağrı var böyle yanma hissi gibi ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum napacağımı şaşırdım sizce neden olabilir ne yapmam gerek? Sırt üstü yatınca geçiyor ama o da bebeği sıkıştırıyor
berra227 irembozcalar canim ben de 18 deyim. Normalde boyun ve bel.fitiklarim kireclenmelerim var. Yururken bile bazen yamuk yürüyorum. Agrım çok oluyor. Evde hamilelerin yaptığı egzersizleri yapmaya çalışın birde evde yürüyüş vs yapın. Başka napıcaz bilemedm
Kbracoskun irembozcalar canım bende de aynısı var hatta gogsumun hemen altında hele yemekten sonra gör beni. Ama bebek içerde büyüyor o yüzden baskı olusuyo genişliyor kemikler ondandır kötüye yorma
Kbracoskun irembozcalar ben ne zaman ağrı girse gidip uzanıyorum. Bazen çok geç geçiyor ama geçiyor başka şekilde geçmez yani en azından bendeki ağrı geçmiyor ordan yola çıkarak söylüyorum ☺️ 28 olduk biz ama o haftalarda başlamıştı benim
Bebikom_ irembozcalar canım ben hamıle yastıgı aldım ay seklınde sırt desteklı bır nebze ıyı geldı. En azından gecelerı uyumaya basladım. O haftalarda basladı benımde agrılarım suan 33 haftayız sabahları yuruyemıyorum kalkınca resmen onu kullanmasam daha kotu oluyor