Merhaba anneler salı günü sezaryanım var 7 nisanda doktorum dşardan olduğu için hastanem belli değil doktorum Anka hastanesinde ısrarcıydı ama ben Sanko dedim bu aralar giden doğum yapan var mo Sanko da nasıl acaba 1 katını kapatmışlar virüslü hastalara falan dediler ama doğru değildir umarım