Arkadaşlar ben 15 haftalık gebeyim ama ara ara ağrılarım çok oluyo bazen bisey batıyı gbi bazende bu ağrı sekileri arasında ve bu hastalıktan dolayı doktora gitmeye korkuyorum napicam bilmiyorum bebeğimin durumu nasıl bilmiyorum bu tür ağrıyı yaşayanlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim😓😓