Deletedmom189 vala bende öyleydim canım hatta hala öyleyim 26.haftadayım mesela bugün kahvaltı yapmadım 2-3 kraker yedim sabah sonra 1 de eşim işten geldi bir kase çorba içtim onunla birlikte okadar 🤷🏽♀️ Eşim işe gitmeden önce bana muz,süt,pekmez,ceviz,fındık olan bir içecek hazırladı şimdi biraz onu içtim en azından biraz vitamin olsun diye. Hergünüm genelde böyle geçiyor rahatsız oluyorum ama yiyemiyorum tekim de canım istemiyor gün içinde hiçbirşey yiyemiyorum özellikle kahvaltı yapmak gerek ama yapamıyorum 🤦🏽♀️