Arkadaşlar 24+3 haftalık hamileyim uçakla Batman’a kaynanama gelmiştim şehirler arası yolculuk yasağı çıktı ve ben burda kaldım 😞 uçaklar iptal edildi sadece bazı yerlere gidiyor Otobüsle gitmeye karar verdim çok tehlikeli ama insan kendi evinde daha rahat evime gitmek istiyorum sabah akşam ağlıyorum artık sıkıntıdan ve yol çok uzun tam 24 saat sürüyo sizce zararlı olur mu 😞 uçakla seyahat ettiğim zaman doktorum hiç bir sorun yok gidebilirsin demişti