Bgmbgm Mrb hanımlar bugün 33+3 olduk.sabah beri ishalim napsamki yaa usutmedenmidir acaba pirinç patates ...bisiler yapicamda acaba doğum başlangıcı ishal olunurmu ki ? Usutme falan bisekilde geciririim ishali de insn doğum başlangıcı olucak die korkuo
Mammamia Bgmbgm Bebek aşağı indiğinde bağırsaklar daha rahat çalıştığı için olabiliyormuş doğuma yakın oldugumuz zamanda ishal olabiliyoruz bi doktora görünün
Bgmbgm Mammamia hmm tmm teşekkür ederim bnde doktor a gitmeyi düşündüm bide smdi siz deyince kesin gideyim