Ozgurdidem bak canım negatif de çıkabilir Ama bu senin hiç bebeğin olmayacağı anlamına gelmez ben bi senedir o kadar çok bekledim ki anlatamam. Adet olduğum da oturup ağlıyordum ama Rabbim bu ay nasip etti hemen olacak diye bişey yok Allahın izni ile inşallah vardır ama olmazsa da üzülme tamam mı inşallah yarın çok güzel haber alırsın da çoooookkk mutlu olursun canım benim 😘 😘 😘