4 milim bir nokta gördüğünü ve değer 1000 in üzerindeyse her şeyin yolunda olduğunu alttan bakacağını söyledi aslında. Bu alttan cihazla bakmak konusu da beni çok korkutuyor. Ben çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için, ilk gebeliğim olduğu için maalesef kendimi tutamayıp internette birsürü şey okuduğum için de içim daralıyor. Ama dönüşünüz beni mutlu etti, hepiniz sağ olun 