Kızlar bebeğim 35 haftalık dogdu benım şekerimin yukselmeyı amnıyosıvıyı arttırmıs buda dogumuntetıkledı 26 mart persembe aksamı acil sezeryana alındım bebegım oksıjensız kalmıs ciğerleri hasar görmüş solunum cihazına bağlı salı gnu cıkarttılar ama cok zorlanmıs tekrar bağladılar benim sütümle beslenıyor aktıf bı bebek değilmiş yavaş hareket edıyormus buda cıgerlerındekı suyu atmasını zorlastıryormus sızınde boyle bır durum geldımı basınıza ne zaman cıkar makınadan gün geçtikce dayanamıyorum yüreğim sızlıyor 😔😔