Merhaba kızlar birşey sormak istiyorum ; Pkoluyum iki yıllık evliyim , 6 ay önce bir düşük yaşadım normal yollarla hamilelik yaşamıştım . Bu ay günüm geldiğinde olmayınca test yaptım bir gün sonra negatif çıktı bariz tek çizgiydi. Üstünde durmadım hamile olmadığıma da emin olmuştum . Ama şimdi 4 gündür Anlamsız bir miğde bulantım vardı ve dün Buna halsizliğim eklenince sormak istedim . Kısacası kendimde daha önceki hamilelikte yaşadığım belirtiler yaşıyorum tek bir farkla göğüslerim de ağrı,sızı şişme hissetmiyorum . Yaşayanlar yardımcı olabilirse sevinirim şu an kadın doğuma gidemiyorum malum durumlardan dolayı kapalı hepsi ;
- Sorum kisti olanlar öyle problemler yaşayabilir mi yani acaba kist oluştu ve bundan kaynaklı bu belirtiler mi gerçekleşiyor?
- Daha önce benim gibi şikayetler olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu?