36+5 olduk biz de bugün. Sancınız kasılmanız var mı kızlar. Benim ilk hamileliğim. Alttan baskı hissediyorum iki gündür ve bebiş sürekli toparlanıyo karnımın bi tarafında. Doğumla alakalı mı bilemiyorum. Gerçi toparlanma olayı 3.trimesterda hep vardı da. Sizde durumlar nasıl