Tgbb bende 36 haftaliğim geçen haftaya kadar sezeryan doğumu asla düşünmüyordum, ama şuan dünya ve ülke çok zor bir durumda ülkede her an sokağa çıkma yasağı ilan edilebilir kontrol için hastaneye gidicek araç bile bulamayabilirim . Bir an önce doğsun evime gözümün önünde büyüsün istiyroum gerekirse sezeryana bile sıcak bakmaya başladım. İhtimali bile çok kotu hastaneler zaten bu virüs kalesi her yer mikrop dolu, doktorlar da haklı onlarda her gün hasteneye gelerek kendi sağlıklarını ailesinin sağlıklarını riske atıyor. Çok zor bir süreçten geciyoruZ inşallah sağlıklı bı şekilde atlatırız.