Canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Herkesin en çok önerdiği en güzel doğum tabi ki normal doğum ama, sezeryan olucam acı çekicem diye de düşünme. Ben de sezeryan oldum Allah’a şükür hiç bir zorluğunu görmedim. Çok rahat geçti. Benim için demek ki en hayırlısı böyleymiş. Ben devlet hastanesine gitmektense sezeryan olurdum ne yalan söyliyim. Herkesin kendi fikri tabi ki 🤷♀️