Ingilizceci_muallime 38+5 olduk oglumun kilosu 3900 .bir haftada 200 gram almış nasil oluyor ![anlamıyorum.yememe içmeme dikkat ediyorum son haftaalrda fazla almiyim diye ama çok hızlı kilo aliyor oglum benim gibi olanlar var mi?çok korkuyorum normal doğuramazsam diye😣
sukranaslier Ingilizceci_muallime 3900 bile sezeryana alıyorlar baya kiloluymuş maşallah bir haftada 200 den fazla alır
Semaa65 Ingilizceci_muallime benimde öyle maşallah diyelim sağlıklı olması daha iyi Doğumun nasıl olduğu önemli değil bence benekte kilo alımı genetik olabilir çünkü bende fazla kilo almadım bebeğim alıyor çok şükür sağlıklı doğsun nasıl doğarsa doğsun
Humi Ingilizceci_muallime arkadasimada oyle demislerdi 3900 cocuk dogdu 3200 :) siz sikinti yapmayin bugun almanyada kuzenim dogum yapti 4100 ge 54 cm normal dogdu :)
Ingilizceci_muallime sukranaslier valla umarım ultrason yanılması olur yoksa sezaryan görünüyor dogumum😓
Ingilizceci_muallime sukranaslier bi de doktorum şimdilik 50 50 ihtimal net bir şey demiyorum dedi doğumun nasil olacağı hakkında yani elimde olmadan kilo aliyor ne yapacağımı sasirdim kaldim
Asl_m_i Ingilizceci_muallime benim doktorum 4500 kilo eğer şeker varsa annede sezeryan yoksa 4500 kiloya kadar normal dedi hiç canınızı sıkmayın hayırlısı olsun hakkınızda 🙏🏼
Ingilizceci_muallime Semaa65 öyle tabi de ister istemez korku sarıyor insanı neyse hayırlısı olsun hepimiz için ben yesem de yemeden de aliyor her türlü kiloyu bebek nasil doğarsa dogsun artık dediginiz gibi sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 😊
Ingilizceci_muallime Asl_m_i yok sekerim yok cok sukur ayy insallah oyle olur icimi ferahlattiniz cok tesekkur ederim 😊