Merak etmeyin ben hamile kalmadan öncede tiroid hastasıydım 50 lik eutrox kullanıyordum. Hamileliğimde 100 lük kullanmaya başladım değerlerim 1 aydan uzun süre önce 1.7 civarındaydı. Doktoruma sordum virüs yüzünden gidip gösteremediğimi belirttim, o kadar önemli olmadığını hastaneye mümkün olduğunca gitmemem gerektiğini söyledi.