Cemosse Kizlar 8 aylik kizim var suan 1o günüm gecti gebelik testi negatif cikti kan verdim 5.1 cikti doktor 1o gün sonra tekrar ver dedi sizce hamilemiyim ? Happykidss kullanicisiyim tekrar burayada kayit oldum bilgisi olnalar yazabilir mi
2melekannesi_ Cemosse benim ilk gebeliğimde değerim 6 çıkmıştı ve kimyasal gebelikle sonuçlanmıştı.. 5in üzerin gebelik evet ama sanırım biraz daha yükselmesi gerekiyor 40-50en az gibi. Biraz zaman geçsin netleşir inşallah Allah gönlünüze göre versin
Meryemcez Cemosse o değere göre evet hamilesiniz ama çok yeni fakat gününüz de 10 gün geçmiş değer düşük
Ebrutprk Cemosse ahhh aynı kaderi yaşıycazzzz benim kıızımda 1 yaşına yeni girdi bende 2 aylık hamileyim 😞😞😞😞😞
Cemosse Buse3412 bende hamileyim gibi hissediyorum zaten düzensiz olmazdim ilk kizimdan oncede sonrada hep duzenli oldum ilk defa bu kadar gecikti
Cemosse Buse3412 stres skinti heyecan bir arada binkac gun sinra tekrar test yapicam emin olmak icin o cift cizgiyi gormek istiyorum ama kizim daha 8 aylik nasil olcak bilemiyorum 🙈
Cemosse A_C_04 doktor hamilesin demedi kafami karıştırdi tekrar vermen gerekiyor dedi saglik olacağında yaptrdim gebelik testi yapicam biraz daha bekleyipkan vermicem testte cikarsa direk özele gidecem malum ortalik skintili
Cemosse Buse3412 öyle avutuyorum bende kendimi birlikte buyurler diye ❤️ 15 ay olacak aralarinda eger hersey yolunda giderse insAllah
2melekannesi_ Cemosse normalde iki günde bir iki katına çıkar kan değerleri ama kimyasalda çok daha yavaş yükseliyor ya da hiç artmıyor o şekilde anlaşılır