Kızlar merhaba geçen hafta cuma hastaneye gittiğimde bebek 7+5 görünüyordu bugün tekrar gittim 8+2 görünüyor doktor beklediğim kadar gelişmemiş haftaya tekrar bakıcam dedi zaten son adet tarihine göre geç döllenmeden dolayı 1 bucuk hafta geride bu haftada böyle olunca korktum😔 kalp atışları çok güçlü dedi doktor ama yinede gelişimi soru işareti diyo aranızda böyle olup bebeği sağlıklı olan var mı??