Serdogrul Osse ben 1 ay once dogum yaptım ama herhangı bısey hissetmiyorsun canım korkulcak bişey yok
Ikinciyibekliyorum Osse insallah hastanenin boyle bir şansı vardır🙂 cunku burda okudum bazı hastanelerde eşleri almıyorlarmış doguma
Sempatik Osse yok acima olmuyo ilk takarken bi tuhaf oluyo aliskin olmayinca tuvaletini tutuyosun sanki altina yapacak gibi ilk sonra alisiyosun torbaya gidiyo
Elfibrhm2609 Osse evet takılıyor canım ama acitmiyor benim acımadı yani kişiden kişiye farklılık gösterebilir ama 👏