Kbr_71 Merve_kucuk sormuşumdur kesin:) dediğim gibi işte sağlık ocağıda bize geldiğinde hesaplma yaptığımızda 22 temmuz yazmışız dedi kime inanacağımı bilmiyorum anlayacağın:)
Kbr_71 Merve_kucuk aynen canım 1 hafta ileri yada geri olacak sağlıklı ya gerisi önemli değil sancıların varmı nstye bağladılarmı gittiğinde
Merve_kucuk Kbr_71 Yok bağlamadı beni daha NST’ye. Sancin falan varmi dedi bende arada adet sancisi gibi agri giriyor ama geri geçiyor dedim. Ona rağmen nst’ye bağlamadı
Kbr_71 Merve_kucuk 35 den itibaren bağlıyolar normalde benim çok oluyo ağrım günde 20 defa olması normal yalancı dedi nst de 60 70 lere bile çıktı sancm normal dedi bende bilmiyorum
Merve_kucuk Kbr_71 Şuan nstye baglanmadigim icin bilmiyorum normalde degerlerin ne kadar olmasi gerektigini.2 hafta sonra gel dedigine göre 37 haftalıkken bağlayacak demekki
Kbr_71 Merve_kucuk normal riskli benim kabul edersen yapalim ama dedi bende gerek yok dedim nisan 20 gibi olacak insallah
Merve_kucuk Kbr_71 Anladım 😌 Sağ salim kavuşursun inşallah kızına 😊😍 Başı aşağı dedi bana ama normal mi yoksa sezaryenmi olacağını konuşmadık henüz