Gizemnaz_ Kızlar mart ayinda sogan kuru yaptim yarin regl gunum fakat bugun de test yaptim negatif yani regl belirtiside yok hamilede degilim umudum yok ben simdi sogan kurune tekrar mi yapmam lazim ve kac gun yapicam adet sokturucu almak istemiyorum
Kbrahrl Gizemnaz_ ay canımm senin hep postlarını görüyorum hepte dua ediyorum senin için Allah yardımcın olsun sabret herşey çok güzel olacak bunu sana bir sürü tedavilerden geçip süpriz bir şekilde doğal yoldan hamile kalan birisi olarak söylüyorum ☺️ Yapman gereken stres yapma emin ol birgün olacak ♥️
Msltms Gizemnaz_ bende seni merak ediyordum kuzum oldun mu ya da hamile kaldın mı diye bence bi kaç gün beklemede fayda var sonrasında tekrar test yap bakalım
Gzdnz Gizemnaz_ 1 hafta bekleyın tekrar test yapın.. eğer bişey çıkmazsa peşine tekrar soğan kürü değil incir kürü deneyin kesin tutar o zaman.. ben sadece soğan kürüyle hamile kaldım.
mom101 Gizemnaz_ soğan kürünü 15 gün sabah akşam aç karnına içiyorsun ve 6 ay ara veriyorsun tekrarlama bence youtubede bak ibrahim saracoğluda öyle diyor
Esraorhan Canım regl geçsin 3,4 gün sonra test yap, benım de öyle oldu, önce yaptım çıkmadı geçtikten sonra 4 sonra yaptım çıktı 🤗
Gizemnaz_ Esraorhan gercektenmi yaaa insallah cok mu fark oluyor ne ilginc 2 gun once negatif sonra pozitif yani eger hamile degilsem de o sogan kuru adetimi getirmesi lazim degilmi
Esraorhan Gizemnaz_ benım adetlerim hep normaldi zamanında, o yüzden adet söktürürmü bilmiyorum tecrübe etmedim yani, ama ay içerisinde merakımdan test yaptım çıkmadı, sonra adetim geçti 4 gün yapınca çıktı, fark edebiliyor, inşş süpriz yapar bebek sana 😌
TheNewMom Canım zaten hemen pozitif çıkmaz benimde adetlerim düzensizdi ben 7 gün geçmesini bekledim sonra test yaptım acayippp silik çıktı varla yok arası sonra kan vermeye gittim daha çok yeni dedi geç döllenme olmuş birde beta 35 çıkmıştı düşün yani o yüzden bekle derim
Gizemnaz_ TheNewMom oylemii tamam beklerim ama ben hamile degilim diye testler negatif cikinca dun sabah aksam soganin kabuklarini kaynatip ictim adet sokulsun diye
TheNewMom Gizemnaz_ olsun içme dur ✋🏻 ben içtim hastaneye kontrole gittim aşırı enfeksiyon olmuş dedi doktor soğan kürünün fazlası israr enfeksiyonu da yapıyormuş 🤭😒
Gizemnaz_ Kbrahrl allah razi olsun senden yaa🙏🙏cok tesekkur ederim evet stress yaptigim gercek..insallah hamileyim postlarinida atmak nasip olur🙏🙏rabbim sanada hayirli saglikli huzurlu evlatlarinla yasamayi nasip etsin😘🥰🧡
Alparslantugram Benimde geçmişti günüm canım test yaptım negatif cıktı 2gün sonra yaptım pozitif cıktı gec döllenme oluyor bazen