Aysersel valla canim ben 2.5 yildir tedavi gordum hic bi sekilde olmadi tabi tup bebek dendi en son ovulasyanda yapiyordum bu arada en son yumurtlamamda internette ters rahimi okumustum iliskiden sonra ayaklarimi havaya 5 dk diktim hemen yuz ustu dondum yarim saat oyle kalarak uyuyordum kaybedicek biseyim yok oylede boylede kalamiyorum demistim bi baktim o ay hamile kalmisim instagramda bir gebenin gunlugunu takip et kadin ords butun bilgileri paylasiyor belki sanada bi faydasi olur insallah