Kızlarrr İkea’nın ahşap beşiği çok hosuma gidiyor, bebek odasınıda bohem tarzı yapmayı düsünüyoruz tam olarak hayalimde ki beşik o idi ama sorun şu ki, sallanmıyor, sizce tercih etmeli miyim? Görsel olarak cok begeniyorum ama, bilemedim sallanmaması cok problem olur mu acaba? Ve bir de şu var o kocaman çekmeceli vs büyük besikleri koyacak kadar yerim yok maalesef, ve kaba mobilya sevmiyorum 😥 minimal birsey olması gerek, ilk aylarda zaten yanımızda olacagı icin daha sonrasında sallanma ihtiyacı hisseder mi acaba, cok kararsızım fikir verin lütfennn 😥