Susam aynısı bendede olmuştu 19 haftalıkken sağlık ocağına gittiğimde hemşireye göstermiştim oda uygun bir şekilde pansuman yapmıştı ve iyileşmesti ve sonrasında da sürekli nemlendirmemi istemişti bende öyle yaptım çok şükür şuan 31 haftaligim böyle bir sorunum kalmadı kaşıntı dışında 😌