Hala adet olmadım bu günle beraber adetim iki gün gecikmiş oldu ve biraz önce gidip kan testi verdim. Doktorum da sanırım gebelik olabileceğinden şüphelendi sadece beta hcg alacağına farklı bir kan testi daha ve idrar tahlili de aldı bende bu sefer çok umutluyum umudum kırılmasın bana dua edin bende anne olmak isteyen herkese dualar ediyorum bol bol öğleden sonra 15:30 da sonuç çıkıcak arayıp öğrenicem sonucu ama çok heyecanlıyım stresliyim endişeliyim yanılmış olmaktan korkuyorum dualar edip duruyorum bir yandan da doktorun aldığı diğer tahliller acaba ne diye düşünüyorum böyle arada kalmak ne kadar zormuş ya hissediyorsun emin değilsin mutlu olamıyorsun belkide yanlış hissediyosun bu düşünce beni yiyip bitirecek sanırım 😳🤭🤧🙏🏻