20Rabia20 https://imgyukle.com/i/JMjDcq Erken gebelik testi yaptım adete 3 gün var daha belirtilerim de var ama kan vermedim daha
mmylmz 20Rabia20 canım hevesini kırmak istemem bu days confort test nerde olsam bılırım bunda o 2. çizgi hep cıkıyor :( ınsallah gebesındır ama buna guvenme.
sinber 20Rabia20 çizgi kaç dakika sonra çıktı ben de böyle silik çizgi ile öğrendim var gibi görünüyor hayırlı olsun kan berin hemen
vuslatim34 mmylmz bence genelleme yapmayin.Ben hep bu testi kullaniyorum ve hep negatif cikiyor 3 gün bile dursa bi tane silik cizgi cikmadi.Ve gercektende oyle hamile degilim 😊
Ayca6868 mmylmz 20Rabia20 ben bu testin aynısından yaptım adetime 5 gün vardı hemde daha silikti yan çizgi şuan 9+3 günlük hamileyim 😊😊♥️
Tubasim 20Rabia20 var canım hayırlı olsun💕💕 bende kagıt testlerle öğrendim hamileliğimi, eğer gebelik olmasaydı silik çizgi bile çıkmazdı bu testlerde ama kaset testlerde mutlaka çıkıyor o silik çizgi
mmylmz vuslatim34 benım kadar yapmış olamazsınız emın olabılırsınız. mutlaka 2. cızgı cıkar bu testlerde. mor saplı days in confort dan bahsedıyorum ben.🥰
MyYasemin 20Rabia20 ben yedi gün vardı adete doktorumun isteği üzerine yapmıştım aynen böyleydi sonuç pozitif çıkmıştı erken yapıldığı için ikinci çizgi çok belirgin olmuyor inşallah kandada aynı sonuç çıkar canim
sinber 20Rabia20 o zaman vardır büyük ihtimalle kan ver bence canım erken gebelikte çıktığı gün kan verdim ben hayırlısı olsun
mmylmz Ayca6868 ben cok daha koyu halde çıktığını bılıyorum bu testın. ama negatıftı. 2. çizgi her zaman çıkıyor. 30 kere falan yapmışımdır bu testten ben.