Slm kızlar adetim 11 gün geçti 4. Ve 10. Gün test yaptım negatif ama şiddetli göğüs ağrım var yürürken bile hissediyorum dokunamıyorum bile, 10 gün süren beyaz akıntı oldu ama 1 haftadır kesildi, kasık ağrısı, az da olsa bel ağrısı, sabahları olan mide bulantısı, 2 gündür afedersiniz gaz problemi de var ve çok sık olmasa da öncesinden daha sık idrara çıkma