Evett kızlar sıra bende 😊 31.03.2020 tarihinde gece nişanım geldi ama düzenli bi ağrım yoktu 01.04.2020 tarihinde ise suyum geldi ve hala düzenli bi sancım yoktu suyum çok fazla gelmeye başladığı için hastaneye gitti sabah 5buçukda sancılarım gelmeye başlamıştı ama yeterli ve düzenli değildi doktorun 8 de gelip suni verelim dedi ki benim en istemediğim şey suni sancıydı. Kaldı ki kabul ettim ve suni verilmeye başlandı sabah 8 buçukdan öğlen 2 ye kadar suni aldım ve deli dehşet bi ağrı ve geçmeyen sancılar açılma çok aşırı yavaş ilerliyordu ve ben hastaneyi yıkmak istiyordum artık yere yatıp kalktım abartmıyorum beni sezaryana alın diye ağlamaya başlayınca doktorum bana bıraktı ve sezaryan ile doğdu oğlum evet şuan da
ağrım var ama bi normal doğum ağrısı gibi değil keşke en başta sezaryan olsaymışım. Şuan oğluşumla keyfimiz yerinde çok şükür🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sizlere de en kısa zamanda hayırlı doğumlar nasip olsun 🙏