Cookie Kizlar merhaba. El parmaklarimda inanilmaz agri ve uyusma ile uyaniyorum. Sabahlari cok kotu oluyor. Telefonu 2 dkkadan fazla elimde tutup bakamiyorum. Gunun ilerleyen saatlerinde uyusma yok oluo ama hafif agri ve gucsuzluk devam ediyor. Benzer durumu yasayan var mi? Odem dedigimiz bu mu? Ne yapmaliyim?
juliet Cookie tatlı, tuzlu, hamur işi yeme dedi doktor. Ama dayanılmaz bişey uykudan uyandırıyo artık. Yatarken sağına soluna yastık koyup kollarının onların üstüne koy biraz daha rahat uyuyabilirsin
Wonderanne Cookie hamilelik ilerledikçe ödem artıyor bu da el ayak bileklerinde ki sinirlere baskı yapıyor o yüzden tuz çok tüketme su iç bol bol ödemi atmak için
Nurselin11 Cookie aynı durumu bende yaşıyorum,38+6 dayım gece uykudan uyandırıyor kaç kez,ödemden dolayı oluyomuş ,dikkat ediyorum ama hiç geçmedi hamilelikten sonra geçecek dedi inşallah